At holde virksomhedens image opdateret er ikke en nem opgave, og hemmeligheden bag en aktualisering ligger i kunsten i at bevare grundprincipperne og samtidig udvikle sig parallelt med virksomheden.
Virksomheden præsenterer en ny serie af korporative elementer med et fornyet image og i linje med de nye tider. Som eksempel kan nævnes produktkataloger, roll-ups og også den nye serie af plancher designet til at promovere de forskellige produkter, som INOXPA fremstiller.
Billederne udstråler dynamik og vitalitet gennem forskellige og dristige grafiske opbygninger. Disse er baseret på bevægelsen mellem de forskellige elementer. Billederne simulerer udstyrets funktioner og dets forhold til de applikationer, der er kendetegnende for den enkelte sektor.
Med disse nye elementer har INOXPA udvidet linjen, som i sin tid begyndte med fødevareindustrien, og som nu udvider spektret for også at dække medicinal-, kosmetik og mejeriindustrien.
INOXPA udvikler sig, og det gør virksomhedens image også. Derfor sigter INOXPA's marketing- og kommunikationsafdeling på at opretholde et sammenhængende og repræsentativt image af en virksomhed i fortsat vækst, som samtidig holder fast i sin grundlæggende filosofi og oprindelige rødder.
INOXPA lancerer en ny serie af enkeltsædeventiler, som indeholder væsentlige fornyelser og forbedringer både i udformning og egenskaber.
Ventiler og tilbehørINOXPA indviede en ny fabrik i Frankrig, som giver mulighed for at øge den tekniske kapacitet, udførelse af FAT-tests og afprøvning af udstyr i pilotanlægget.
INOXPA lancerer de nye INNOVA Mixproof-ventiler med en række forbedringer, der har til formål at øge deres ydeevne og holdbarhed.
Ventiler og tilbehør